Thursday, July 2, 2009

Assalamua'laikum...

Hari ni 1st day blog aku dilancarkan...Dulu, bila sebut je bab2 website, blog dan sewaktu dengannya, aku jadi xteruja nak buat sebab aku ni kalau bab komputer or internet ni, bleh dikategorikan 'poor user'...tapi berkat dorongan sahabat seJabatan aku, Azwe, aku rasa excited plak nk create my own blog...sebabnya satu je....dia kata just 3 steps to create our own blog...

Alhamdulillah, hari ni, Khamis, pada tanggal 2 Julai 2009, bersamaan 9 Rejab 1430H, dapat juga aku coretkan sepatah dua kata buat tatapan semua...moga2 blog ini akan menjadi suatu medan ilmiah buat kita semua dalam berkongsi ilmu terutama dalam meningkatkan kefahaman terhadap agama Islam tercinta seterusnya berjaya dalam misi seorang hamba mencapai Redho Ilahi, InsyaAllah...Wassalam...

2 comments:

  1. jgn lupe follow my blog too..^_^

    ReplyDelete
  2. ha kan mudah tu...nanti follow aku, apiz dah buat ker blum blog?selamat datang ke dunia blog...dari ahli Persatuan Blog2 Perlis caw Pauh

    ReplyDelete