Thursday, July 9, 2009

Alhamdulillah...

Assalamua'laikum...
Setinggi2 kesyukuran aku panjatkan ke Hadrat Allah S.W.T di atas nikmat 'kelegaan' yang x terungkap dengan kata2, dari derita sakit gigi yang teramat sampai xleh nak tido...bini tido kat sebelah pun hanya terdaya utk ditengok je lah...huhu...Aku mmg recommend sungguh klinik gigi Dr Syed kat Taman Sena Kangar tu(area HPA Kangaq)...lemah lembut je layanan dia, siap penuh dgn senyuman lagi tu...kira dalam 20-30% gak sakit gigi hilang...hehehe...Tapi penderitaan gigi ni blum berakhir lagi sebab Dr cakap tetap kena cabut gak bila bengkak dh surut nnti...n aku nekad nk tamatkan penderitaan ni dn cuba usaha xnak sakit gigi lagi...TOBAT DAH!!!

Petang ni plak cadang2 nk cuba try test rod baru beli kat tasik poli, tapi bini aku dh bunyi2 nk pi jumpa prospek biz dia ptg ni...nampak mcm nk kena jadi bibik lagi kot petang ni...payah2 sgt aku bwk je dua2 gi mancing, tapi takut pulak si kecik tu lari pi kt tasik pasai dia ni cukup minat bab2 main ayaq ni...kat umah pantang lepa sket, pelan2 dia jalan pi bilik ayaq...kena pikiaq ni nk buat mcm mana supaya 'win-win situation' berlaku...hehehe...

Ok, Seqodar ni dulu buat kali ni...InsyaAllah ada lain2 kelapangan kita bersua lagi...

Wassalam...

2 comments:

  1. mana posting lagi ni? we want posting! we want posting!

    ReplyDelete